måndag 30 januari 2012
På önskelistan; mer tid!
Hela dagen bara försvann utan att jag fick något gjort. R klarade uppkörningen, whooop whooop, äntligen! Sen skulle det handlas, tvättas och lagas mat, så var kvällen slut. Nej förresten, räkningarna skulle betalas också. Nu har vi inget bredband eftersom det finns i vårat ofärdiga hus så det är lånedator som gäller när något ska fixas. Väntade hela dagen på att få den utlovade datorn men vid halv elva fick jag veta att den inte var tillgänglig. Nu var det tur att R kunde ta bilen, det är betydligt enklare för honom att åka iväg som inte behöver packa ihop bebis med tillbehör. Älvan är dessutom extra mammig just nu så att lämna henne känns jobbigare än att ta med allt. Ja, nu slapp jag ju det.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar